fuli89 Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 det kommer en slags trommel lyd fra bilen når jeg gir gass ofte i lavehastigheter men kun når jeg er svak på gassen. Motoren går veldig bra og kassa girer perfekt. ASD lampa lyser , er det dumt? Noen som kan gi meg noen tips om hva lyden kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Kommer lyden bakfra? ABS fungerer? Forskjellige dekk på den? Eksos ok? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Trommel lyd vet ikke jeg hva kan være, men jeg vet at en standard-feil på alle 124 som jeg har kjennskap til så er skramlelyd fra et løst deksel/varmeskjold rundt katalysator et velkjent fenomen.. Og den lyden kan komme og gå ved forskjellige turtall, som en resonnans av vibrasjonene i eksosanlegget. På min kommer lyden rundt 2000rpm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Riktig som Styg73Camaroz28 sier. Hadde det samme problemet på min gamle W124 Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 abs fungerer , lyden kommer bakfra .. er en slags durelyd som kommer når jeg er svak på gassen. lyden kommer ikke fra eksos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg