astraf Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Har en 20se motor som skal oppi en c. Bilen er en org 1.3 fra 83. Har komplett ledningsnett til den. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal koble dette. Dynamo, coil og dette. Er dette masse jobb, eller er det ganske greit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 prat med KviljoRacing han har satt sånn motor i en ascona nå Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astraf Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 ok, er han å treffe på dette forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 :D her er jeg ;) Se her Se litt på denne linken. Skal stå det meste der, men bare å spørre om det er noe du lurer på, så kanskje kan jeg hjelpe. Selv om dette er for Ascona B, og ikke C, så tror jeg det meste er likt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astraf Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Takker!! Dette var bra forklart! X5 pluggen sitter den på samme nettet som går til dyser +++ hvordan ser den ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Den er svart og rund, ca 5cm i diameter, og har en rød "utløserknapp" slik at man kan trykke den inn, og vri den fra hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astraf Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Ok da fant jeg den! Da skal jeg nok klare å få koblet dette sammen. Men hvis det er noe mere jeg skulle lure på kontakter jeg deg igjen. Takker for info!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg