krissnet Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Hei Har akkurat kjøpt en Opel Vectra 2.0 16v 1996 modell. Det er på tide å fylle bensin, og jeg aner ikke hva jeg skal fylle på med, eller hva som er der fra før. Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Hei Har akkurat kjøpt en Opel Vectra 2.0 16v 1996 modell. Det er på tide å fylle bensin, og jeg aner ikke hva jeg skal fylle på med, eller hva som er der fra før. Tips? Du skal fylle bensin. Hvis bilen går fremover er det all grunn til å tro at det er det som er der fra før også. Hvis spørsmålet ditt egentlig var hvilket oktantall bilen skal ha, så er svaret at du kan bruke alt fra 92 og oppover. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Går mest sannsyli på 95! Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Er ikke blyfri, blyfri a? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 ...et sikkert tegn på at bensinstasjoner ikke er hva de en gang var.. ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg