Gå til innhold

Spottings på Sørlandet (Agder)

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

kom ut fra kiwi nedenes, stod en aston martin på tomgang med ingen i, stod der bare å siklet! ellers ser jeg hver dag en feit E200 som er blå, uten for huset mitt!. Men ganske mange fete biler i arendal egentlig, må ta med meg kamera en dag!

So i parallel double park that motherfucker sideways!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, hva er greia med denne tro? Birkeland-bygg? :P Var høy som et hus iallfall, men potensiale lang vei.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

jaja, for bumpe litt igjen da.

 

Har sett Eleanor ute og rulle 2 ganger i det siste, en gang rett nedpå veien for custom cars, og en gang på mototrveien med sørlandsparken.

 

også såg eg en grønn s13 med fullt bodykit, stor vinge og sikkert mye mer snacks i sentrum i dag.

tror denne har vert lenge i kr.sand, mener at det var samme bilen som jeg såg når jeg var i kr.sand en kveld for 2 år siden.

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Den gule lamboen her i kristiansand var naboen til en god venn av meg før :P

ser den ikke noe ofte lenger. ellers er den oransje lamboen å drifter i svingen utafor huset vårt anne vær dag nesten.

 

Den gule solgt ut av byen og eieren bytta til en Audi A6 avant 2,7 tdi etter hva jeg har hørt.

 

Men tror nå det går to oransje Gallardoer i byen. Er ihvertfall kommet en "ny".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår