cossiboy Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 (endret) solgte 3'er golfen min for noen måneder siden,tenkte da at jeg skulle kjøpe meg en billig dieselbil da jeg er arbeidsledig for tia og ikke akkurat har flusst med penger... bilen dagen etter jeg henta den: slik den er i dag,ikke store forandringene enda,men det kommer:)ingen bilder utvendig,da den er møkkete:p skifta girspakmansjetten det første jeg gjorde her har jeg fjerna egr'n (makan til dritt) sub og amp (skal få seg plass i hjulbrønnen) handla meg nye høytalere på konkurssalg hos den lokale stereosjappa,helt nye infinity som jeg ga 100kr for samlet:D ellers så har jeg disse felgene på hånda,blir det ikke disse kjøper jeg nye som er like:) ellers så har jeg fjerne alt av emblemer på bakluka,lakka grillen svart,har litt planer som blir gjort i vinter faceliftlykter rundt om (us-look foran) kansje justerbar senk,står gule koni med eibach fjører på nå muligens s4 fangere/skjørt,men tror helst det bare blir originalt i første omgang "m3" spoiler på bakluka chippe og montere ny snurre etterhvert og så videre og så videre:) Endret September 3, 2009 av cossiboy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Fin bil :) Kosta de berre 100 kr for dei 4 høgtalarane og 2 boksene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 jepp,kosta egentlig rundt 1000 lappen per sett,men de skulle legge ned ei sjappe neppå her så de måtte selge unna det de har liggende:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Har butikken ei nettside? skulle nytt stereo :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Skulle hatt eit nytt stereo **** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 nei de har nok ikke det,og det meste er utsolgt nå,jeg har hamstra inn litt siden alt har gått så billig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Lå den sjappa på øra? Kan ikke huske å ha sett ei slik sjappe der oppe... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Er det lurest og kjøpe stereo pakke eller separate ting nå du skal ha stereo i bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 her er lampene jeg tenker på,blir da oppkoblet med oransje markeringslys i blinkersene litt andre felger jeg vurderer porsche bbs lm replica avus s4 felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Lå den sjappa på øra? Kan ikke huske å ha sett ei slik sjappe der oppe... jepp,bortgjemt bak i ei gate,blir ikke nedlagt,men skal skifte eiere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Er det lurest og kjøpe stereo pakke eller separate ting nå du skal ha stereo i bilen ? tjaa,ikke lett og svare på,men om du finner ei pakke som passer deg så kan du nok spare noen kroner i forhold til om du skulle kjøpt alt separat:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=Basspakke6&vg=11428&vgpath=Varekategorier/48/11428 MED http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=MPak1&vg=31&vgpath=Varekategorier/48/31 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 jepp,bortgjemt bak i ei gate,blir ikke nedlagt,men skal skifte eiere:) Skjønner:) Hvor på Øra da? Sånn ca? Mulig jeg kommer oppover med min på tirsdag:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 sånn ca bak shell,og så litt oppover dalen ca 100 m:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Rektig, rektig:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg