postcar Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Står uten bil om dagen. Har tidligere hatt 2 VAG biler, men har brukt utrolig mye penger på slitedeler (girkasse, airconditionkompressor so on..). Så nå har jeg bestemt meg for å gå over til et annet merke :oohh Men jeg vet ikke helt hva.. Har i tankene en gammel Toyota Corolla, da disse bare går og går. Men kunne tenke meg bakhjulstrekk, evt 4 hjuls så det går ann å ha litt morro om vinteren. Er også litt viktig at forsikringa ikke er av de værste, kjører ca 50k i året, så bare km årlig drar opp noe veldig på min forsikring. Så har noen her inne noen forslag til billige kvalitetsbiler som man dermed ikke må ligge under panseret på hele dagen? Tenker meg en prisklasse på max 50k, gjerne mindre. Alt ettersom.. :) Takker for svar! Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Legacy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Mercedes S124, f.eks 94 eller senere (facelift). Ikke de nyeste, men veldig bra for det :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Opel Vectra. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Er det mulig å få no merdedes til overkommelig penge og forsikring a? Ender jo med at man må kjøpe et gammelt vrak nesten.. Legancy var ikke så dumt altså, men finner bare 2litern, skal man ha no med mer krutt blir det fort dyrt. Lite effekt i bil med 4wd er kjedelige greier, så det utgår. Hvordan er de gamle vectraene mtp slitedeler som må byttes og hva som ryker på disse? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Hva med omega 97-99 mod et sted? Mye som ryker på disse? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Dinside hadde nettopp en artikkel om beste bilene til under 50k. Deres sortering gir vel en del brukandes alternativer selv om mye av det nok er forhjulstrekk. http://www.dinside.no/822647/vi-anbefaler-biler-til-50000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Takk for link! Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Er det mulig å få no merdedes til overkommelig penge og forsikring a? Ender jo med at man må kjøpe et gammelt vrak nesten.. Legancy var ikke så dumt altså, men finner bare 2litern, skal man ha no med mer krutt blir det fort dyrt. Lite effekt i bil med 4wd er kjedelige greier, så det utgår. Hvordan er de gamle vectraene mtp slitedeler som må byttes og hva som ryker på disse? Selvsagt får man Mercedes til den prisen, jeg anbefaler deg en w124 E-klasse(1985-1996), er en grunn til at de ble laget så lenge, en av de beste mercedesene gjennom tidene! Til godt under 50 000kr får du knallfine eksemplarer. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Sett litt rundt, men finner ikke noen knallfine noen til under 50k altså.. :p Enten har de gått 350k ellers er det mye småplukk. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg