Facedown Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 (endret) Hei. En kamerat av meg har en E30 325, han er helt blank på PC bruk så jeg hjelper han litt :). Han er ikke sikker på hva som har skjedd, men når han tråkker inn clutchen så blir den der, den følger ikke med opp igjen. Uansett, det han lurer på er om det er wire eller hydraulisk clutch på disse? Og hva problemet kan være? Endret September 2, 2009 av Facedown Siter Why do they always name hurricanes after women? When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian foss Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Det er hydraulisk. Vil tro det hjelper å lufte clutchen om den ikke spretter tilbake når du går av pedalen. Siter BMW E36 325i 93` Volvo 740 GL 90` (Turbo Intercooler) Vinterbil X:Audi A4 1,8Q 96` X: Volvo 240 87` X: Mercedes 280e 85`+ 300TD 83` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Sjekk om det er er noe med wireren fra clutchpedalen og videre, kan jo godt være noe som er satt fast.. Siter Mitt E30 325 Prosjekt-tråd! http://www.bilforumet.no/3-serien/219001-jonas-bmw-e30-325-cab-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg