ekerhaug1 Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Hadde et lite uhell med en Opel Corsa her om dagen. På venstresida rett under bakruta, ble det en bulk! Noen som vet åssen jeg kan få dette til å se pent ut igjen? Sugekopp/ hammer, sparkel, grunning og lakk? Bilen er ganske gammel og jeg er redd hele greia er så porøst at det bare sprekker hvis jeg begynner å banke ut igjen bolken..? Prøvde foresten så vidt å slå ut igjen bulken, helt uten resultat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 kom deg på innsiden av bagasjeluka, ta av trekket, og se om du kommer til å banke bulken ut i gjenn med plast hammer eller lignende mykt, så sparkler du pusser grunner å lakker ;) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Beste er å skifte bakluke, den der for du aldri bra, en oppretter kunne nok om han ville, men er mye spenn i det der. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekerhaug1 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Skifte bakluke er vel ikke akkurat så veldig billig? Går ikke ann å skjære ut det som er bolka og sveise på nytt fra innsida og sparkle over da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Bytt luke, ikke no annet som blir bra. Koster ca 500.- på høggern Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg