Hufsa Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 (endret) Hei, er det noen som veit hva for noe jeg har? Vinterfelga til passelaten Stått på en 3 golf engang veit jeg. Endret September 2, 2009 av Hufsa Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Ser ut som noe type Allycat felger kanskje? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Dette er de klassiske Alleycat-felgene, felgene over her er ikke Alleycat, men jeg husker ikke hva de heter, tror jeg har ett stygt sett i 4x100, vinterhjula til rekorden jeg hadde. Kan det være TZW, usikker, emn eneste som faller meg inn av en eller annen grunn. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Ikke allycat men vil tru det er noen originale vw felger fra tildig 80 tall. Enten Golf 1 eller 2. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Mulig det åsså er opel felger. Sett mange slike gjennom tidene men klarer ikke helt å si med sikkerhet. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Msw? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Har sett igjennom oldschoolfelge tråden, å der fant jeg bilde av de samme felgene som jeg har, men når jeg søker opp navnet på google, han har opplyst så ser de ikke like ut. bilde av de Mesh felger, påstår han. Ser ikke så ulike Exip felgan heller, men æ har da ikke kant og de ser litt annerledes i midten. Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg