alfert Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Meget pen bil du har fått her... Hvilke seter er det du har monteret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Jeg kan bekrefte at bilen gikk som ett skudd:) gikkk mye bedre en det jeg regna med. er jo ikke gjordt så store modifikasjoner på motoren. Men Kg17 kammen er nok den som gjør susen :respect er bare å vente spent på Eu nå da :popcorn Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thoreløkken Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Meget pen bil du har fått her... Hvilke seter er det du har monteret? Takker. Setene er av typen BF torino, nurburgring recliner. De solgte dem på Gasolin en gang i tida, men har ikke sett dem der i det siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thoreløkken Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Slenger ut et par bilder til jeg da. Et fra prøveturen, og et dagen etterpå,da måtte den bare vaskes.. Hvis noen veit om strøkne bakrutelister er det bare å skrike ut. Skulle gjerne hatt de altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg