Gå til innhold

Thoreløkken

Bruker
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Thoreløkken

  • Bursdag 06/30/1987

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Æmæzååån
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    '69
  • Yrke eller sivil status
    Trikkær
  • Motor (eks 1.6)
    B-tjugi

Contact Methods

  • Bosted
    Halden

Thoreløkken's Achievements

  1. Slenger ut et par bilder til jeg da. Et fra prøveturen, og et dagen etterpå,da måtte den bare vaskes.. Hvis noen veit om strøkne bakrutelister er det bare å skrike ut. Skulle gjerne hatt de altså..
  2. Takker. Setene er av typen BF torino, nurburgring recliner. De solgte dem på Gasolin en gang i tida, men har ikke sett dem der i det siste.
  3. Og da var også første kjøreturen unnagjort. Bortsett fra store problemer på første turen grunnet manglende bensintilførsel, som forøvrig ble løst ved å flytte bensinfilteret helt bak, rett etter tanken, og vibrerende bremsepedal gikk det veldig bra. Bremsene ble etterhvert også nesten helt bra, alt er jo tross alt nytt/renovert og ting må få slite seg til. Har hvertfall ingenting vondt å si om KG17 kammen. Bilen gikk godt, det var hvertfall ikke mye igjen på speedometeret. Og lyden er jo et kapittel for seg selv, får jo il tempo gigante følelse av detta!:win
  4. Hehe, fullt ut klar over det:P Synes det er litt sjarm jeg, det var da vel slik det var originalt, altså før det ble lakkert! HEHE
  5. Hehe, klart det, kom med løftebukk, så blir det bilder da! og klart været holder seg, det skal være strålende sol, og intet annet!:vampire:
  6. Et par nye bilder: rattet ferdig: bagasjen ferdig: nye navkapsler: Litt mer interiør, her ser man også litt av det nytrekte taket
  7. Og ja bilder av rattet kan ordnes. Den hornbøyla var forøvrig et sant mareritt å forminske. En merkelig blanding av materialer virka det som. Takker forøvrig for hyggelige kommentarer:partyon:
  8. Vifta er type universal, med hjemmemekk braketter. styrt av en regulerbar temp giver, altså jeg velger når den skal starte. Den er selvfølgelig styrt over rele, og koblet slik at den ikke går når tenning er av.
  9. Hello Etter 4 år(eller var det 5??) med rolig oppussing er det kanskje på tide å lage en tråd. Bilen er altså en 1969 amazon. Litt av det som er gjort med bilen; - motor B20A, gjort om til b20B, dobble su, kg17 kam, og noget høyere kompresjon. - senket, selv om den ikke har blitt vesentlig lavere. -lakkert i mørkeblå perlemor -Nye stoler i skinn, nytt tak, nye matter, forminsket ratt +++ -Helt greit anlegg med støpte sub kasser i trunken, resten av trunken, altså bagasjen er trekt i skinn -bredda orginal felger -pluss mye annet jeg har glemt å skrive, dere får evt. stille spørsmål, hvis det er noen folk her inne da. Da kommer alle bildene jeg har, har desverre ingen fra begynnelsen av prosjektet, og beklager at bilen er så støvete. hehe. Nye bilder kan taes til helgen, da skal bilen ut å lufte seg litt. støvete og atter støvete: Prøvemontering av Am racing felger Diverse deler: Litt interiør: Motorrommet: Bygging av basskasse: Diverse bilder av bilen: Bilen skal på pkk om 14 dager, regner vel igrunn ikke med at den går gjennom, men det er da lov å håpe. som sagt nye bilder kan taes til helga da bilen er ferdig nu.:crazysant:
  10. Noen guruer på su hs6 fra beltevogn her? Lurer på hva de 2 ekstra tilkoblingene egentlig er, noen sier lufting, andre sier retur.. og noen vettug måte å blende disse på uten å bytte flottørlokk??
  11. Akkurat montert "radiofack" fra 780 pre '88 i 940... passer helt gull det, men man må montere litt deksler hvis man ikke skal bruke 2 din enheter
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår