Gå til innhold

grei og økonomisk bil til trekking av henger?

Ranger emnet


d_wax

Anbefalte innlegg

Patrol Pajero osv er sikkert fint i skauen men kjøreegenskapene er jo fullstendig røtine. Lånte en 06 pajero noen dager og fyamegen for en bil. Spora noe helt vilt og var som å kjøre et badekar på barnevognunderstell. dessuten gikk det sykt dårlig. Dette var lissom toppmodellen med den største motoren og masse utstyr.

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte noe med en Ford Econline E350 7.5 TD 2wd og den brukte ca 1.5 liter på mila... Vil ikke tru en Sub bruker noe mindre...

 

Silvern min brukte 1,6 med henger med en hilux oppå.. ligger på omtrendt det samma blandet:P synts ikke det er så ille jeg! alt under 2 liter er lite;)Kjenner en kar med passelig ny pajero, og han deler ikke samme syn på bilen som deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?? åssen transporter da ??

Firma bilen jeg har 105hk transporter bruker jo 0,8 på tur retur oslo og litt by kjøring der :( ...

 

Nei problemet er vel mer innkjøpet hvis den bare skal brukes til dette forrmålet :P den blir da parkert mye av tiden :( :P

 

Ligger link til annonsa i en av de første postene. Det er en 130Tdi 4 motion. 2007 modell...

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gammal sub med 6.2 diesel er vel ikke sprek akkurat... 325 nm. Mot T5 ens 340...

 

Går da vel faen ikke an å sammenligne en 6,2diesel med en moderne TDI.. Vi kan vel gjøre sammenligningen litt mer rettferdig da, å sammenligne en 6,2 med den råttne suge dieselmotoren som sto i transporter før... tror 6,2'n vinner da;) hadde btw en transporter 2,4? diesel på henger engang.. jeg dro hele dritten raskere opp en bakke enn den klarte selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår