AndreasW Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Hei! Trenger hjelp til å finne en farge som ligner nogen lunde på fargen på denne Volvoen. Eller kanskje en annen mørk rødfarge? Prøver å bestemme meg for farge da jeg skal lakkere bilen snart, en Peugeot 205 GTI.:crazysant: På forhånd takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Om du skal ha den fargen den bilen der har, så må du nok spore opp eieren og spørre om å få koden med han. Det er desverre ikke muligt å ta ut en farge ved bruk av bilde, siden fargegjengivingen er forskjellig på bilde kontra virkeligheten. Men om det er en original farge på den bilen, så er det jo bare å stikke innom et lakkverksted og se i fargekartene og se om du klarer å tippe hvilken av rødfargene til Volvo som den bilen der har. Det greieste er nok at du ser i forskjellige fargekart og velger deg en farge du vil ha Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Jeg må ikke ha akkurat den fargekoden som er på bilen, jeg bare lurte på om det var noen som viste om en lignende farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Sikkert en vanlig volvofarge...men skal du gjøre det litt mer spesielt,kan du bruke rød candylakk.Den er dritfin...blir sånn drops effekt,neste 3D! http://www.effektlakk.no Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg