Gå til innhold

Plassinger av brukernavn, avatar etc

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

vil det bli gjort noe med dette kjære moderatorer? :)

 

Det er desverre ikke opp til oss, det er administratorene som må fikse dette :) Hvis de føler for det da ;)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#22 her! Jeg synes vi skal beholde det slik som nå og åpne opp for (STORE) bilder i signaturen slik som på flere (les: mange) utenlandske forum. Sånne på 400 pixlers høyde.

 

Zimmern: Denne tråden ble startet kvart på tolv i går kveld. Er ikke sikkert vedkommede som står bak det nye konseptet engang vet om tråden. :)

 

PS! Jeg foretrekker en viss fast bredde på tekstspalten all den tid det er flytende tekst. Når jeg leser på artikler på min 19" med 1280x1024 oppløsning smalner jeg gjerne inn nettlesern slik at øynene slipper å slite med å vandre så mye horisontalt. Det er ikke bra. Vondt å treffe neste linje blir det også.

 

Alle vet jo hvordan det er med ENORME bilder i en prosjekttråd på eldre vBulletin og andre forummotorer uten autoresize av bildene. Må sitte og scrolle sidelengs hver eneste linje for å få lest.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår