eshans Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 vurderer å kjøpe meg en audi a4 1.8. er det noen som har noen råd eller tips? hvordan jeg bør behandle bilen? eller er det noe jeg må vite om denne bilen før jeg kjøper meg en? har hørt at forstillinga skal være dårlig på audi, er det noen som har noe å si på det? tar i mot alle tips og råd med et smil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Forstillinga er en liten svakhet, men enkelt å bytte deler på den visst du bare har tid... ellers er det en god bil, behandler du bilen dårlig så skal du forvente en dårlig bil, er vell sånn med de fleste bilene :P Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Mine meninger: En audi uten quattro er ingen audi. Jeg ville også valgt en motor med litt mere muligheter. Hvis du har litt interesse for bil og er ute etter at det skal gå framover så ta enten en tdi eller 1,8T helst med quattro, mye morsommere, men koster en del mere. Skal du ha en fwd med 1,8 sugis så ville jeg funnet en faceliftmodell for å få med seg noe i allefall. Styr i allefall unna automatbiler, har for meg at det er mye tull med automatene til dkw/audi. Ellers så er det en helt kurrant bil og det med forstillinga er veldig oppblåst, jeg har bytta ett stag+kyllingbein til stabstag, hatt bilen i 1 år og kjørt 50000km med min. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg