Viking067 Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Det er den typiske Caterpillargulfargen jeg ser etter. Noen som vet nøyaktig kode til denne? Noen av disse? CAT: Cat Yellow H7947 Dulux DuPont CAT: Highway Yellow 421 DuPont CAT: Cat Yellow TP170 TISCO Mvh Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Vel du har jo allerede oppgitt kodene her da,så da er det bare å høre med en lakkforhandler som selger DuPont lakk til dei to første fargene, og henvende deg til noen som selger Tisco lakk for fargen med kode TP170 Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Tenkte jeg skulle få rett kode og blande selv jeg, men takk for svar.Får høre med den lokale lakkpusheren her oppe. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Hvilket lakkmerke er det du har da ? Det du kan gjøre er å høre med en tekniker hos det merket du har, og høre om dei har noe # som korrensponderer med dei DuPont og Tisco kodene som er oppgitt, alle lakkmerker har egne referanse # i tillegg til original kodene Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Aner ikke hvilket merke han har, skal male en motor skjønner du. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg