s4nd3r Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 kjøpe ny bil da? :) har en 92 modell, rustfri.. :) 10000... bedre og vende subbane mot seteryggen... :) ingen bass porter.. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 skjedd noe ang bulken eller? Bilen så meget pen ut ellers,har en nesten lik 90 selv;) Har rett type refleksplate til deg,hvis du er intrisert...? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 skjedd noe ang bulken eller?Bilen så meget pen ut ellers,har en nesten lik 90 selv;) Har rett type refleksplate til deg,hvis du er intrisert...? nope, men har en liten anelse om hvem som har gjort fanskapen. ja, er ganske fornøyd med den, ikke fronten da, men den blir ombygd i nermeste framtid:) alt er intrisangt til rett pris ?;) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 kjøpe ny bil da? :) har en 92 modell, rustfri.. :) 10000... bedre og vende subbane mot seteryggen... :) ingen bass porter.. Er blidd ganske glad i denne bilen nå, så kommer ikke til og kvitte meg med den med det første ;) Den kassa er litt for stor for og fungere som tett subkasse. Bygde den stor for den skal ha plass til 3 stk subber. Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Fin bil, men liker den gamle fronten best :) Klarer liksom ikke å bestemme meg for om jeg liker eller ikke liker parklys i hovedlysene. Angående den bulken i døren, om du tar av dørtrekket kan det hende du klarer å dytte bulken ut igjen uten så mange merker etterpå. Enkelt å greit bare bruk hånden. Gjorde dette på et tak engang :D Litt større det da men.. Verd et forsøk, ait? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Det tror jeg ar jeg også hadde prøvd...bulken har jo et visst spenn på seg, og så kan det vel egentligt ikke bli verre enn det allerede er... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg