flyfaen Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Til trådstarter: Er du fra godfjord som i attmed kvæfjord? Siter 740 bruksbil: B230F med 11:1, KG004, porting og heimsnekkra eksos. Bil/motorbygge på gang. Sersjant/lærlingebefal @ Motorverksted Andøya flystasjon (skrur motor på Orionflyene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 jeg har K motor som er under 1.2Bar i ladetrykk uten noen som helst forsterkninger noen plass utenom på 175CD gassern og det funker fett utenom bensinforbruket. høy komp er ikke noe problem så lenge motoren er frisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flyfaen Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 jeg har K motor som er under 1.2Bar i ladetrykk uten noen som helst forsterkninger noen plass utenom på 175CD gassern og det funker fett utenom bensinforbruket. høy komp er ikke noe problem så lenge motoren er frisk! Ja men som du sa selv... må kjøre mektig fet blanding for å unngå tenningsbank... så at han gå for en fk/ft blir jo lettest på alle måter... Siter 740 bruksbil: B230F med 11:1, KG004, porting og heimsnekkra eksos. Bil/motorbygge på gang. Sersjant/lærlingebefal @ Motorverksted Andøya flystasjon (skrur motor på Orionflyene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Haha javel bare betal 10 tusen for turbostempel og turbo du! Er uansett verd det:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Til trådstarter: Er du fra godfjord som i attmed kvæfjord? Jepp:) hvordan viste du det? ^^ Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Tror det blir billigere å få tak i en komplett fk med ledningsnett, enn å bygge om en sugis til turbo... Dessuten fk har underspyling fra 94--> og lavere komp enn sugis, OG du slipper å borre opp hull til oljeuttak til turbo. Lista er lengre enn som så... men det han burde gjøre er å bruke 531 toppen med vx3 kam... hvis det er den kammen som står i... Takk for at du svarte for meg:) kommer selvfølgelig til og bytte toppen, men den skal få en overhaling før den blir bytta over:) Er usikker på hvilken kam det er, men er bytta topp en gang i tiden. (tror jeg) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Å ha mulighet for å ha noe nevneverdig laddetrykk kanskje? Kjempemorsomt å kjøre rundt med LT turbo xD Du sa det! LADETRYCK ER TINGEN :) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flyfaen Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Jepp:)hvordan viste du det? ^^ Vel er fra Andøy, så er jo sånnsett nesten "rett over fjorden" Siter 740 bruksbil: B230F med 11:1, KG004, porting og heimsnekkra eksos. Bil/motorbygge på gang. Sersjant/lærlingebefal @ Motorverksted Andøya flystasjon (skrur motor på Orionflyene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240gunnar Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Fk/ft er lettest og best uansett, at det er billigere å bygge om F motorn kan hend.. Andøy er vell sånn ca rett over fjellan ;) Siter 1990 Volvo 240 B230FT 1986 Daihatsu Rocky 1989 Polaris indy 440 2001 Polaris Edge 600 1999 Cagiva Mito 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flyfaen Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Fk/ft er lettest og best uansett, at det er billigere å bygge om F motorn kan hend..Andøy er vell sånn ca rett over fjellan ;) ja vet jo det! men er bare et uttrykk man bruker ;) dessuten er sjøveien mye kortere enn å kjøre så :P Siter 740 bruksbil: B230F med 11:1, KG004, porting og heimsnekkra eksos. Bil/motorbygge på gang. Sersjant/lærlingebefal @ Motorverksted Andøya flystasjon (skrur motor på Orionflyene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 ja vet jo det! men er bare et uttrykk man bruker ;) dessuten er sjøveien mye kortere enn å kjøre så :P stemmer det:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 noen som har øvd seg på karate på bilen min.. Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Bygde ny sub kasse for noen dager siden, med hjelp fra min far. Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 (endret) Det var da skikkelig synd med bulkene...noe du kommer til å fikse eller? Endret Desember 29, 2009 av 245 gl Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Det var da skikkelig syns med bulkene...noe du kommer til å fikse eller? Driver enda og undersøker hvem som har gjort dette. ikke noe jeg kommer til og fikse. Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.