Gå til innhold

understell til 240. . noen som kan hjelpe?

Ranger emnet


team240racing

Anbefalte innlegg

Driver av og prøver og bygge litt understell til 240'en min om dagen men er litt usikker på hva jeg skal gjøre videre av ting som har god virkning.

 

Det som er på bilen i dag er(blir): Polyforinger rundbaut, fjærtårnstag,torpedostag og "ambulanse stag" foran, bilstein sport med 40mm senk fra Lesjöfors, hjemme sveiset justerbart panhardstag bak.

 

foran er det egentlig ganske ålreit nå selv om jeg lurte på og få tykkere stabstag. men bak må det gjøres noe mere, noen som har noen idè er og tips til bak stillinga? bilder av hva dere har gjort?

...............__________

-----____//_____l_________

----,o----- VOLVO FOR LIFE -@)

----`----(@)=========(@)-`

240 1990 STV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ipdusa.com :) watlinkstag kan også være kjekt:)

 

Så ikke watlinkstag der jeg.. mulig jeg ble blind.. noen som vet om watlink settet fra shelholm har utak til speedometer kontakta?

...............__________

-----____//_____l_________

----,o----- VOLVO FOR LIFE -@)

----`----(@)=========(@)-`

240 1990 STV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få justerbare momentstag med unibolts og samme i panhard! får sveisa om bærebroer bak og får i coilover, og ett BØST stab.stag, synes jeg funker fint det lille jeg prøvde

 

var faktisk hos SAM i dag og kjøpte det siste settet med justerbare momentsag i dag med unibolts også kjøpte jeg watlink med 4 unibolts samtidig.. gleder meg til og få på det.. coilover får eventuelt vente til det siter noe mere en 116 hamstrer undre huven

...............__________

-----____//_____l_________

----,o----- VOLVO FOR LIFE -@)

----`----(@)=========(@)-`

240 1990 STV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kosta momentstag og wattlink (komplett kit?) hver for seg hos onkel SAM? Jeg fikk pris på SEK 3.500.- for wattlink kit hos http://manton.se/. Jeg har seriøst lyst på det siden jeg bruker bilen til litt mere enn asfalt.

 

EDIT: 3.500 for wattlinken

Endret av Skody

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kosta momentstag og wattlink (komplett kit?) hver for seg hos onkel SAM? Jeg fikk pris på SEK 3.500.- hos http://manton.se/. Jeg har seriøst lyst på det siden jeg bruker bilen til litt mere enn asfalt.

 

Jeg betalte en del mere en 3500.. er ikke sikkert det var billigere en i norge en gang men først sto der og gikket så måtte jeg bare ha det der og da:D de momentstaga kostet 2650 sek. men det var bare noe de hadde igjen for de skulle ikke ha de lenger fordi det var utgått. og det er samme stag som GR.A brukte en gang i tiden. fikk de for 2000 - kursen på krona:D

...............__________

-----____//_____l_________

----,o----- VOLVO FOR LIFE -@)

----`----(@)=========(@)-`

240 1990 STV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden. Så påkostet understell og standard motor??? For å si det på FB språk: Mondeo liker dette.

 

Er ikke mange som starter i riktig ende..

 

 

driver stadig og diskuterer med meg selv om hva jeg skal gjøre med motoren. har lyst på sugemotor men hadde vært moro og prøvd seg på snurre og.. så driver av og vurderer og kjøpe meg snurre motor mens jeg eventuelt bygger en sugemotor:D

 

 

Er jo ikke noe mening med og ha motor vist man ikke kan bruke den skikkelig. er jo bare svinger og jævlige veier (eller morsome som jeg liker det) i norge så understell er viktig!

...............__________

-----____//_____l_________

----,o----- VOLVO FOR LIFE -@)

----`----(@)=========(@)-`

240 1990 STV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår