amania Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Jeg har et lite problem med fjernkontrollen min. Har fungert helt fint frem til nå å låse opp og igjen bilen, men så vil den plutselig ikke mer. Trodde kanskje det var batteriet, men det viste seg at det var helt ok. Den røde lampen blinker når jeg trykker på de forskjellige knappene, men ingen ting skjer på bilen. Hva kan være feilen? Prøvde å kikke i sikringsmanualen, men kan ikke finne en sikring hvor sentrallåsen inngår. Noen som har hatt lignende problem og vet en løsning?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmork48 Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Jeg har et lite problem med fjernkontrollen min. Har fungert helt fint frem til nå å låse opp og igjen bilen, men så vil den plutselig ikke mer. Trodde kanskje det var batteriet, men det viste seg at det var helt ok. Den røde lampen blinker når jeg trykker på de forskjellige knappene, men ingen ting skjer på bilen. Hva kan være feilen? Prøvde å kikke i sikringsmanualen, men kan ikke finne en sikring hvor sentrallåsen inngår. Noen som har hatt lignende problem og vet en løsning?? Lås opp bilen med nøkkelen, ta ut nøkkel, trykk på låsopp-knappen, sett nøkkelen i tenningslåsen vri om til siste hakket uten å starte motor, ta så ut og trykk på låsopp-knappen! det funket vertfall med min nøkkel til audi a4 04mod Siter Tysk kvalitet! -Audi A4 TQ S-line -Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt- -Bmw 320i 2.0 1999 -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg