tharealbassmachine Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 skal nå ha meg en ny sub og tenkte på og høre hva dere ville annbefalt! :) krav: 12" element skal spille høyt og kraftig pluss at den skal spille litt rent. har en dynabel bf7501 monoblokk som skal drive den, prisklasse alt opp til 5000kr kom med annbefalninger og fortell gjerne litt om div. ting om den:) håper på raske svar! Mvh Daniel s.h Siter Nissan 200sx s13 1990mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharealbassmachine Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 bump... :P ingen som har no å si? :p skulle ha bestilt i dag helst Siter Nissan 200sx s13 1990mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Mye av det du ønsker deg, er direkte relatert til kasse/montering, ikke bare elementet i seg selv. Ta ansvar for egne penger og bestem selv. Er du blank på hva som er bra/kan bli bra, kjør f.eks. bortom InstallBay i Tønsberg og hør på forskjellige ting, kanskje også ombord i bilen din. Å bruke opptil 5 lapper i blinde på råd fra forumtøser er en god start på et høyt pengeforbruk. ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharealbassmachine Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Mye av det du ønsker deg, er direkte relatert til kasse/montering, ikke bare elementet i seg selv. Ta ansvar for egne penger og bestem selv. Er du blank på hva som er bra/kan bli bra, kjør f.eks. bortom InstallBay i Tønsberg og hør på forskjellige ting, kanskje også ombord i bilen din. Å bruke opptil 5 lapper i blinde på råd fra forumtøser er en god start på et høyt pengeforbruk. ;) jeg veit såpass at kasse/montering har veldig mye å si.. hører jo ikke på hvem som helst. jeg har sett meg ut diverse merker, så tenkte jeg å se om de var de samme som ble anbefalt :) jeg veit jo at du har snøring så hva ville du annbefalt da? :) Siter Nissan 200sx s13 1990mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg