Gå til innhold

skal ha ny sub! hva mener dere?

Ranger emnet


tharealbassmachine

Anbefalte innlegg

skal nå ha meg en ny sub og tenkte på og høre hva dere ville annbefalt! :)

krav: 12" element skal spille høyt og kraftig pluss at den skal spille litt rent.

 

har en dynabel bf7501 monoblokk som skal drive den, prisklasse alt opp til 5000kr

 

kom med annbefalninger og fortell gjerne litt om div. ting om den:)

 

 

håper på raske svar!

 

Mvh Daniel s.h

Nissan 200sx s13 1990mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det du ønsker deg, er direkte relatert til kasse/montering, ikke bare elementet i seg selv. Ta ansvar for egne penger og bestem selv. Er du blank på hva som er bra/kan bli bra, kjør f.eks. bortom InstallBay i Tønsberg og hør på forskjellige ting, kanskje også ombord i bilen din.

Å bruke opptil 5 lapper i blinde på råd fra forumtøser er en god start på et høyt pengeforbruk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det du ønsker deg, er direkte relatert til kasse/montering, ikke bare elementet i seg selv. Ta ansvar for egne penger og bestem selv. Er du blank på hva som er bra/kan bli bra, kjør f.eks. bortom InstallBay i Tønsberg og hør på forskjellige ting, kanskje også ombord i bilen din.

Å bruke opptil 5 lapper i blinde på råd fra forumtøser er en god start på et høyt pengeforbruk. ;)

 

jeg veit såpass at kasse/montering har veldig mye å si..

hører jo ikke på hvem som helst.

 

jeg har sett meg ut diverse merker, så tenkte jeg å se om de var de samme som ble anbefalt :)

 

jeg veit jo at du har snøring så hva ville du annbefalt da? :)

Nissan 200sx s13 1990mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår