drawz Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Hei! Har nå endelig fått kjøpt meg en Probe. Så nå står den i garasjen for å fikses opp litt. Så trenger litt hjelp med å finne styling og diverse annet. Noen som vet av noen sider med styling og slikt til Probe? har funnet noen, men ser temmelig crap ut. Ikke så nøye om det ikke er norske siden. Er også ute etter disse lyktene, noen som vet hvor? Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Ebay vil jeg tro er det sikreste stedet for deler til denne bilen. Sikkert flere av disse med styling i usa en her tillands. Kan bli litt tøffe de. Er ikke teknikken i disse samme som Mazda etelleranna? Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Ebay vil jeg tro er det sikreste stedet for deler til denne bilen. Sikkert flere av disse med styling i usa en her tillands. Kan bli litt tøffe de. Er ikke teknikken i disse samme som Mazda etelleranna? Synd det ligger så lite som ser bra ut på ebay. Har så sykt lyst på de lyktene. Ligger mange bilder rundt om av biler med de på, men finner ingen sted å kjøpe de :\ Motoren er fra mazda mener jeg. Ikke så inne på detaljer om denne bilen enda. Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Mye annet er også mazda... :) Har du sjekket ProbeAddictions.com etter lyktene? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Mye annet er også mazda... :) Har du sjekket ProbeAddictions.com etter lyktene? takker så mye! fant lyktene der :D Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Knall bra! Blir morro å se dem på ;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Da var lykter, sensei bodykit, 18" BBS felger og div bestillt! :D Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg