Gå til innhold

Hva synes du om meg-tråden

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hm... vet lite om Dagi51. Regner med han liker audi veldig mye og virker glad\interissert i foto pga avataren. Også sikkert bonde\bonderelatert pga Harvester'n i signaturen :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå, det var close call.. 2 av 3 :p

Er bygutt, Harvester'n i signaturen er faktisk pick up, og ikke traktor :)

 

Jeg regner med at Ottesen er glad i amerikanske biler, og få dem til å flytte på seg!

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinter tuning er sønnen til en kar jeg jobbet litt sammen med når jeg bodde i Oslo. Og han har/skal arve en jævlig skjelden Opel cab :)

Jo, også suger han vanvittig i css... Iallefall i forhold til meg. :D

 

Hehe! :) auda har hatt mange audier oppgjennom tidene. han har en meget grom a6 2.7Biturbo som han elsker meget godt. Töffeste familebilen i gata! matt svart farge, Veeeldig anonym..:)

 

Og ja.. Jeg suger i Css! heheh:)

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at SprinterTuning er glad i Mercedes (Sprinter) og jeg vet har en selv, selvsagt med "Staples" klistermerke på panseret og et Gatebil klistermerke og 2 ekstralys på kufangeren.

 

Chevroletvan har en röd Diger van som han er veldig glad i. Han önsker og kjöpe Graa kapteinstoler, saa det er bare og skrike ut om noen har:). Han har en stor Modell bilsamling og.

 

Btw, Har cirka 10lamper i fronten nu:)

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå, det var close call.. 2 av 3 :p

Er bygutt, Harvester'n i signaturen er faktisk pick up, og ikke traktor :)

 

Jeg regner med at Ottesen er glad i amerikanske biler, og få dem til å flytte på seg!

 

aha, tenker automatisk jordbruk og skogbruk når jeg hører det jeg :) Vet dem lagde mye ting\deler til det før iallefall...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår