Ivers1 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Jeg har 4 stk helt nye 215/35-16" Dunlop SP Sport 9000 dekk til salgs. Aldri vært montert på felg! Selges BILLIG for kun kr 4.400,- kan også skaffe bra pris på nye felger. Tlf.: 977 09 509 Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 HMM... er det ingen som er interesert i disse? det er jo BILLIG! Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 med en ny pris på 1100 kr dekket på nett så er det brått ikke så billig.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet Februar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 hvor får du de nye for den prisen da? Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet Februar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 veiledende utpris fra GoodYear Dunlop Norge er 2.590,36 kr pr stk inkl. mva og miljø. Da må jo 4.400,- for 4 stk nye og ubrukte dekk være billig.. det er jo 57,5% rabatt.. Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 http://www.reifendirekt.de 120 euro stk.... og de leverer poste resistante til strømstad been there done that Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet Februar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Ja hvis det er verdt å gjøre så mye ut av det.. I forhold til at jeg skaffer dem nye rett fra importør, så sparer du kr 0,- på å skaffe dem fra tyskland.. Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Originally posted by Ivers1 Ja hvis det er verdt å gjøre så mye ut av det.. I forhold til at jeg skaffer dem nye rett fra importør, så sparer du kr 0,- på å skaffe dem fra tyskland.. hmmm,så hafnor har sp9000 på lager i 215/40-16 er nok p zero som gjelder der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93 sport Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by nitewlkr http://www.reifendirekt.de 120 euro stk.... og de leverer poste resistante til strømstad been there done that Me to.........faens drittdekk, datomerking på hjula viste 2002.Dvs dekka var 2 år gamle når jeg fikk dem....dekk er ferskvare sies det, i tillegg er dekk for europa y merket, dekka jeg fikk var ment for asia og 2 år gamle.... Siste gang jeg kjøper dekk på net........:mad: Siter SAAB 900 GTR ,, se http://www.speedpartsracing.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Hvis dekkene blir lagret riktig: mørkt og kjølig så gjør det ikke noe om de er 2 år.. Men de asia dekkene er jo litt mer tvilsomt.. Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by 93 sport Me to.........faens drittdekk, datomerking på hjula viste 2002.Dvs dekka var 2 år gamle når jeg fikk dem....dekk er ferskvare sies det, i tillegg er dekk for europa y merket, dekka jeg fikk var ment for asia og 2 år gamle.... Siste gang jeg kjøper dekk på net........:mad: mine var ferske og europa merket... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by Ivers1 Hvis dekkene blir lagret riktig: mørkt og kjølig så gjør det ikke noe om de er 2 år.. Men de asia dekkene er jo litt mer tvilsomt.. du har rett der ja,ikke ofte man får "årets" dekk,men ved rett lagring har ikke det noe å si,men di bør jo være dot og e merket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by 93 sport Me to.........faens drittdekk, datomerking på hjula viste 2002.Dvs dekka var 2 år gamle når jeg fikk dem....dekk er ferskvare sies det, i tillegg er dekk for europa y merket, dekka jeg fikk var ment for asia og 2 år gamle.... Siste gang jeg kjøper dekk på net........:mad: Kjøpte du fra Reifendirekt også? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg