bilgor Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Heisann Mulig dette innlegget blir lagt helt feil, men prøver meg. Kan noen hjelpe meg å si hva slags bil det er på disse bildene? Tok de på en ferietur, men kan ikke plassere den. Den har en dame plassert foran på grillen. Mulig bygget om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 "Kan noen hjelpe meg?" i \hobbyforumet kan vel innrømmes å være malplassert ja. :D Jeg går for ElCamino eller Ford Ranchero. Er ikke så sterk på amcar og spesielt ikke det stygge syttitallet. Selv ikke japsene holdt sin kopierte stil helt stueren det tiåret. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Ligna fælt på elcamino fra midten av 70 non gang ja Kan det stemme at det er tatt i Danmark? Så ut som et Dansk varebil skilt på fanger'n der Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Hei, Det ser ut til å være en -75 EL Camino (SS?) Fant et bilde av den her MVH Roy http://www.turbodiesel.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgor Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Tatt i DK ja, korrekt det. Takk for svar, skal titte på det andre bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgor Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 "Kan noen hjelpe meg?" i \hobbyforumet kan vel innrømmes å være malplassert ja. :D Jeg går for ElCamino eller Ford Ranchero. Er ikke så sterk på amcar og spesielt ikke det stygge syttitallet. Selv ikke japsene holdt sin kopierte stil helt stueren det tiåret. Malplassert eller ikke. Hva gjør ikke en blond mamma for sin sønn når vi på egen hånd ikke finner ut av bilen? Passer som plommen i egget å registrere seg på forumet her ihvertfall da :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Payyy Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 det stygge syttitallet. Hva?!! Går for El Camino btw, fjerde generasjon (1973-1977) i en eller annen form. Mvh. Payyy. Siter -Livet er for kort for fire sylindere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Malplassert eller ikke. Hva gjør ikke en blond mamma for sin sønn når vi på egen hånd ikke finner ut av bilen? Passer som plommen i egget å registrere seg på forumet her ihvertfall da :thumb Jeg liker blonde mammaer. :Devil: ehhmm.. :op: mener jeg. :angelsmili: Jeg elsker 70talls biler, men jammen kom det mye stygt samme tiåret. Kan vel generelt si at de fem årene nærmest 60tallet var bedre enn siste halvdel. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgor Skrevet August 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Pen var den ikke , heller et blikkfang av nyskjerrighet for å vite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgor Skrevet August 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Skody,trodde din interesse var bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 -74, -75 eller -76 Chevy El Camino. Grillen var uvanlig, så det er mulig det er en spesiell utgave av et eller annet slag. Det kan vel strengt tatt også være en GMC Sprint av samme årgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgor Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 -74, -75 eller -76 Chevy El Camino.Grillen var uvanlig, så det er mulig det er en spesiell utgave av et eller annet slag. Det kan vel strengt tatt også være en GMC Sprint av samme årgang. Takk for svar . Søkte opp bilder på nett og ser den er ganske lik. Men på bilde vi tok var det en kvinne/dame i front/på grillen. Den er vel ikke helt typisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg