Gå til innhold

sporing av mobil. haster!

Ranger emnet


s4nd3r

Anbefalte innlegg

driver med jømme og leite med en kompis, med bil, kjøre og gjømme seg, og finne kvarandre, veit det finnes sånt mobil programm, funker det?

 

å så en anna ting, er ett mobil nr som driver og ringer meg, svarer, men hører ingen ting, prøvd og søkt på nr men finn ingen ting. noen ide om kva eg kan gjør? for og finne ut meir.

Endret av s4nd3r

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,eller bare ring politiet og anmeld tlf nr for tlf terror :)

Da slutter dem rask og ringe deg gitt...

1x 

1x 88 Vw Passat (Delebil) (X)

1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x)

1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)
1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x)

1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x)

1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X)

1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 96 Vw Passat 1,9 TDI

1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x)

 

 

VW 4-LIFE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kansje det.. :) essa, gidd ikkje og blande inn purken her, er bare av og til dt ringer, svarer, og hører ikkje noe i andre enden.

 

Men har du merket at du mister penger fra mobilen mens de ringer? de ringte meg og en periode.. plutselig stoppet de:)

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ringer til telenor og sier at du skal ha nummeret sperret. Og så spør du (husk litt lys stemme): Eller er det mamma eller pappa som må gjøre det? Hvem står det på?

 

og vips sier de navnet til den som har nummeret

 

samme hos netcom/tele2

 

-----------------------

 

Og sporing via mobil er utrolig lite øyaktig. I by kan du kanskje treffe med et par hundre meter, men i distriktene et par km

-99 Astra G sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, mister ingen penger, er en vanlig samtale, uten prat. hører bare noe knutring med papir eller noe sånn, men har mobil nr,

 

ser for meg han/hun sitter i ett hjørne å krøller sammen ett papir mens han/hun ringer til deg :p

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at det nummeret som ringer deg og er helt stille er en automagisk oppringning fra telesalg/undersøkelse. Jeg fikk det en periode at det ringte og ringte og ingen i andre enden, for det plutselig var en i andre enden som fortalte at det ble ringt opp automagisk og at når en "kundebehandler" var ledig og du tilfeldigvis var på tråden så ble du huka inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter forbokstavet i navnet ditt med A så kan det hende at han/hun har nr ditt lagret og det blir ringt opp automatisk. Ellers så tror jeg at det er en eks som fortsatt er forelska i deg :P eller så er det en eller annen kjerring som er keen på deg! Har opplevd det her før =P Var ei kjerring som ringte med skjult id vær natt! Men fant raskt ut hvem det var =)

Crime is Not my Style!

- Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt.

x Mercedes 230E W124

X Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår