Alli_ Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 En kamerat av meg kjørte bilen min i et tre i helga og knuste det helt nye carbonfiber panseret mitt fra seibon. Litt synd å la dette gå til spille så har lyst til og reparere det og lakkere det. Noen som har noen tips evt bor i stavanger området som har lyst til og hjelpe meg/vise meg ås jeg kan gjøre det selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Hør med PaalC på forumet, evt. HPComposties. Det han ikke vet om karbonfiber, ekke verdt å vite :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Det der får du aldri pent igjen. Kommer til å bli forskjell på veven der det hullet er. Men hvis du lakker panseret kan det reddes Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 bruk småbitene og noen strips:D Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Holoy! Det går helt fint å fikse det der, men du må nok lakke det der dessverre. De pansr'a der er egentlige glassfiber panser med kun et lag cf for looken sin skyld. Som du sikkert ser er de bygget opp av glassfiber, også er de rimelige tunge. Tar du kontakt med et oppretter verksted som driver med plastskader så, vil nok dem kunne hjelpe deg, eller noen andre som driver med glassfiber skader. Et tips kan jo være å lakke halve panseret der skaden er i bilens farger, også beholde cf looken på resten. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 PS. Vist du ikke har peiling på å fikse sånne skader, få tak i noen som kan. Begynner du å balle med det selv.. så er det ikke sikkert at det blir bra. Du må betale for lakkjobben...og er plastjobben ikke riktig utført vil det ikke holde..og du må lakke ennå en gang. Ikke spar på 50 øringne nå. Det ender som regel med at du kaster 5 kroningene ut igjennom døra senere... Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffe Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Send det til Heimdals Plastprodukter AS i Kr.Sand Siter Jobber som Plast Mekaniker på heltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg