torono Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Jeg ønsker å chiptrimme min 90 hk passat tdi. (99 mod) Problemet er at denne har automatgir. Jeg ønsker bare en moderat trim opp til ca 110 Hk Vil automatkassen tåle denne økningen i dreiemoment? Vet noen om det sitter samme girkasse i 110 Hk og 90 Hk fra vw? Dersom noen har erfaring med tuningboks kontra chip hadde det vært hyggelig om noen kunne gi ingo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Det er ikke noe problem med en så liten effekt økning... Gi gass!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 har en rx7 med automat. som er trimmet fra 260 til ca350 ingen problemer Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Tenkte på min -91 Toyota Supra 3.0 Turbo Intercooler fra 250->350hk med automat. Noen som vet om kassa tåler dette, har hørt at den tåler juling så det burde jo holde.. men, 100hk mer er jo endel.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 på japanske sportsbiler med automat er girkasse og drivverk overdimensjoner mye. vet om noen amerikanere som har 500 hk med standar kasse og drivverk på supraene sine Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Skal ikke ha sånn 500hk.. det koster penger.. i trim og drivstoff.. :D men, takker for infoen.. :D har hørt at den tåler juling :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by torono Jeg ønsker å chiptrimme min 90 hk passat tdi. (99 mod) Problemet er at denne har automatgir. Jeg ønsker bare en moderat trim opp til ca 110 Hk Vil automatkassen tåle denne økningen i dreiemoment? Vet noen om det sitter samme girkasse i 110 Hk og 90 Hk fra vw? Dersom noen har erfaring med tuningboks kontra chip hadde det vært hyggelig om noen kunne gi ingo. automat og tdi trimming ville ikke jeg ha gjort.. innbiller meg at kassa kan bli forvirret av alt ekstra momentet du får.. tror heller ikke holdbarheten er best på disse heller... men min mening det da... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Kjetilr automat og tdi trimming ville ikke jeg ha gjort.. innbiller meg at kassa kan bli forvirret av alt ekstra momentet du får.. tror heller ikke holdbarheten er best på disse heller... men min mening det da... Er det ikke mulig å få inn et nytt program i kassa? Også litt rart om den skulle ha problemer med så liten effektøkning!? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 mulig det.. sikkert ikke umulig , men er det verdt pengene??? jeg selger ikke chip til folk med automat selv.. vil ikke ha noe reklamasjon på slikt... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Mener bare å ha sett noen steder at de selger "chip" til girkassa. Var ikke så dyrt heller, om jeg ikke husker helt feil. Sikkert noen vag mennesker som kan mer om dette;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by nissan s13 Mener bare å ha sett noen steder at de selger "chip" til girkassa. Var ikke så dyrt heller, om jeg ikke husker helt feil. Sikkert noen vag mennesker som kan mer om dette;) ja .. det er det nok.. her er jeg forholdsvis blank..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg