janlian Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Hei! Jeg skal på bilferie i USA og trenger GPS. Leiebilen vår fra Hertz leveres ikke med GPS, og jeg har fått opplyst at jeg heller ikke kan leie en på stedet... Vet noen hvordan jeg enkelt og billig kan skaffe en GPS med USA kart, Ebay??. Vet jeg kan kjøpe en GPS i Norge med USA-kart, men jeg har ikke tenkt med å bruke 3000-4000 på en GPS.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 kjøp en garmin nuvi eller colorado, last ned usa kart fra nett. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Jeg har sett flere gpser til rundt 150-200$ på bensinstasjoner og truckstops her nede... da med kun usa-kart. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg