nalsepals Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Hei. min bil oppfører seg helt merkelig. den starter, og går helt fint på turtall, men når du gasser, så dør turtallet. går greit å ruse motoren når bilen står stille, men når du begynner å kjøre, stopper den med en gang. har byttet en rekke deler, som tennledninger, plugger, bensin filter, rotor, fordeler osv.. hørt masse rundt, men ingen kommer konkret frem. utrolig synd, for brukt mye penger på bilen i deler osv, så synd hvis jeg må kaste den.. kan noen hjelpe meg med tips?? det smeller i potta, og lukter ubrent bensin, men samtidig har den vært på mazda verksted, som bekrefter at det ikke er bensin pumpa, eller bensin pumpe reelet. jeg er tom for svar, og begynner å bli desp.. det er en 90 modell Mazda injection 1.8l (ikke doch) mvh Fredrik Siter vMazda 323f volvo 360gls 2 stk 12'' Jbl bassere, 1 stk jbl monoblock og 1 stk jbl 4 kanaler, samt pioneer komponentsett og 6x9 i magnesium og karbon membram. 5000 watt peak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Står registeret riktig ? Feil tenning ? Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalsepals Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Står registeret riktig ?Feil tenning ? trodde det først jeg også, men motoren starter og går helt fint på tomgang når bilen står stille.. da kan man ruse motoren fint, og bilen begynner ikke å slippe før du kjører:S Siter vMazda 323f volvo 360gls 2 stk 12'' Jbl bassere, 1 stk jbl monoblock og 1 stk jbl 4 kanaler, samt pioneer komponentsett og 6x9 i magnesium og karbon membram. 5000 watt peak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 hmm... sjekka at det ikke er drit i dysene ? Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalsepals Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 hmm... sjekka at det ikke er drit i dysene ? Takker for tips. Dysene skal jeg prøve! Siter vMazda 323f volvo 360gls 2 stk 12'' Jbl bassere, 1 stk jbl monoblock og 1 stk jbl 4 kanaler, samt pioneer komponentsett og 6x9 i magnesium og karbon membram. 5000 watt peak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammba Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Hei Ser at vi lider av samme problemet, og har gjort akkurat det samme som deg. Så jeg lurte på om du fant svar på vårt problem? Mvh Frederik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peterha Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Har dere prøvd å skifte filter og bensinpumpe? Hadde samme problem. Skiftet filter og pumpe og så var den god som ny :) Det som kom ut av filteret så IKKE bra ut :) mvh Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg