evopower Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Øsnker å kjøpe manuell kasse til mb 6`ern, da 2 giret er gåent på kassa jeg har i min bil, som er en 190 med 300E motor. Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Jenssen Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Jeg har ikke girkasse til deg, men derimot et spørsmål: Har du montert treliteren i 190-en selv? Hva må man i så fall tenke på av problemer før man skrider til verket? Jeg har forstått at radiator kanskje blir en spesialtilpasning. Er det flere ting å tenke på? Jeg har nemlig en sliten 300 med OK motor, samt en ganske fin 190 med lav km, der motoren er gåen. Så en overflytting av motor er fristende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg