Conan666 Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Sliter litt med varmeapperat på denne. Sikringen ryker og den funker kun på trinn4. Hvis jeg kobler bort motstanden går den fortsatt på kun trinn4. Men kobler jeg en ledning fra styrestrøm på kontakt inn til motstand og setter vifta på feks trinn en så virker den ved at jeg looper ledningen fra styrestrøm og inn på en annen kontakt i samme kobling. Dette virker på alle trinn, men vifta har samme hastighet. Er det mye feil og satse på at motstand er kaputt? Siter Conan den uberørte. FTW, like i give a shit. X antall BMWer 2 Harley D. 70 Buick Skylark GS Coupe M NOS 69 Pontiac Firebird 454 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Virker som motstanden funker! Sikringen ryker ikke av at motstanden ryker. Overledning i bryter? Har en focus selv som motstanden gikk til h#*%ete pga defekt vifte, og den beholdt sikringen intakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conan666 Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Det som er så rart er at sikringen røyk ikke når jeg drev og prøvde litt med og uten motstanden. Men det at den kun virker på trinn 4 må jo være pga motstand. Kan sikringen ha gått fordi vifta virket som satt litt når jeg tok den ut. Gikk trått med en gang jeg prøvde snurre på bladet? Siter Conan den uberørte. FTW, like i give a shit. X antall BMWer 2 Harley D. 70 Buick Skylark GS Coupe M NOS 69 Pontiac Firebird 454 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 (endret) Det som er så rart er at sikringen røyk ikke når jeg drev og prøvde litt med og uten motstanden. Men det at den kun virker på trinn 4 må jo være pga motstand. Kan sikringen ha gått fordi vifta virket som satt litt når jeg tok den ut. Gikk trått med en gang jeg prøvde snurre på bladet? Kan hende vifta går så tregt at den trenger max strøm for å gå rundt. Sikkert derfor den ikke funker på de 3 første stegene. Prøv å få tak i en brukt vifte, da disse er dyre å kjøpe nye! Endret August 14, 2009 av Dr Landau Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Som regel er det motstandene som ryker på disse, vet ikke hvor mange jeg har skiftet, men det er endel.. Men det kan være lurt å sjekke selve viften også, da de også har "begynt" å ryke på visse biler. Skru på, kjenn om den går "lett" irundt osv, hør etter ulyder også. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biltemalover Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 smør sideringene.. det burde fikse biffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conan666 Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 feilen lå visst i den lille motstanden inni motstanden!?!hvis dere skjønner. Er en liten sak som sitter mellom 2 av lederne.Ny vifte med hus kostet 1000orginalt, men den går lett nå :) Siter Conan den uberørte. FTW, like i give a shit. X antall BMWer 2 Harley D. 70 Buick Skylark GS Coupe M NOS 69 Pontiac Firebird 454 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg