Scho2o Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 hei er det noen som kan hjelpe meg.. har sliti med audien min en stund nå.. når den kommer opp mot 4500-5000 rpm så hoster og harker den fælt. har setti nye plugger og nye coiler. hva kan det være.. takker for all hjelp jeg kan få.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Sjekka bensinpumpe, luftfilter, bensinfilter, katalysator, og alle de andre tingene som man ikke tenker helt på, men som er lette å skifte.. Vet ihvertfall hvis kat'en er tett så vil den sperre på turtall fra 4000 og oppover.. men hoster og harker? Kan virke som bensinpumpe da, at den ikke får nok bensin.. Hør om bensinpumpen går på når du vrir på tenningen til ACC1/ACC2.. Hvilken motorkode har du? AAR? AAH? eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg