micrakid Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Ønsker å kjøpe en Nissan Sunny SR. Pris diskuteres! Skal være i minst OK stand! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 (endret) . Endret August 13, 2009 av Snutta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Har en SR stående. Motor bra, dempertårn er bra. Kanaler tror jeg er noe rare, frontrute ikke ok. Hull i en beninslange. Send meg en meld på tibiareke@hotmail.com hvis høres interesant ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Naboen har en SR hatchback stående, med skilt men skal hugges, er visst endel å gjøre, men er eneste gangen jeg har funnet en N14 med hele innerskjermer bak som ikke er sveisa, og jeg har vært borti en del som Nissanmekaniker. Rust finnes dessverre ellers. Bilen finnes i Lunde, send en PM så får du navnet om interessant. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
micrakid Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Kanaler noe rare? Hvis det er noe dritt med kanalene er det uaktuelt, vil helst ha en med så lite feil som mulig, dog sprekk i vindu og annet små feil ikke er noe problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Kanaler noe rare? Hvis det er noe dritt med kanalene er det uaktuelt, vil helst ha en med så lite feil som mulig, dog sprekk i vindu og annet små feil ikke er noe problem Er ikke helt sikker, har ikke kikka så mye på den enda, har hatt nok med å jobbe på andre ting i sommer, men kan kikke litt på dem, og gi beskjed seinere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opius Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Nissan Sunny 1,6 SLX (ikke SR, men går vel så godt...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thoresen91 Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 kunne ikke tenkt deg en primera SI isteden? 97 p11 i grei stand 15k;) Siter volkswagen corrado g 60 ford sierra doch(solgt) mercedes benz e-klasse w124 300 driftebil(vrak) nissan primera p11 si (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Hva med en almera? ;) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg