Gå til innhold

spm anngående bilcross : )

Ranger emnet


*opel*

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har et par spørsmål je.

 

det første er, noen som vet om det er lov å bygge bilcross bil av caravelle? de får man jo på kvite skilt. etter sånn je har forstått reglene er det jo lov?

 

Men har itte sett noen som har brukt det eller prata om det, men så en film fra sverige der en brukte det :P

 

noen som vet? : )

 

 

Også lurte je om det er lov å kjøre to i bilen på klubbløp viss man har dørstrever på pasasjersiden, hørt noen som har prata på det, men itte sett noe om det ; )

 

 

Takker for svar : )

 

Vegar

Opel Astra GSI-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens det nå først er en tråd her om omtrent samme emnet jeg har et spm om, spør jeg:

 

Hvordan er det på klubbløp..? Kan hvem som helst låne seg bil å prøve, eller MÅ man være medlem i en klubb først?

 

Har en kompis som har ufattelig lyst å prøve bilcross, men gidder ikke bruke penger på innmelding i klubb, dersom det ikke er noe for han..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med å sitte to i bilen er lov på trening.

 

 

Vi i Team Klovner I Kamp hadde jo med oss klovner i kamp rapperene på løp og de fikk sitte på. vi stillte da på hakavika med 3 stk biler med alt sånne ting i orden og vi fikk kjøre med artistene i bilene i pausen. det var for promotering av en cd de kom ut med i 05.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt bruke en caravelle mener jeg.

Siden du kan bruke personbil.. Lukket varebil er ikke tillat som det står i boken. Så etter mitt syn, kan du kjøre med en Caravelle, men ikke Transporter.

 

Ang å kjøre 2 i BC bil, så må man få disp til dette.

Dette må være mulig å få til.

For hvordan fikk de ellers lov til å lage det bilcrossprogrammet som gikk på TV2 Zebra?

Ville tatt kontakt med den klubben som sto som arrangør av det for å høre hvordan de fikk det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår