yeah2k Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Hvordan får man av døren på en audi A4 1996 avant. Har prøvd en stund nå, men tror det kommer til å ende opp med at jeg river i stykker hele dørtrekket. skal komme til høytaleren for å skifte ut, så hadde vært flotte om noen kunne hjelpe meg litt!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 les FAQ du ;) 3.2Q: Hvordan fjerne dørtrekkene på B5? A: Det er 4 skruer som må fjernes. Det sitter en på hver side av trekket helt øverst. Og de siste to skruene sitter på innsiden av dørhåndtaket, her må du fjerne et plastdeksel for å komme til skruene. Når du så har løsnet alle skruene tar du tak i trekket og løfter det litt opp til du kjenner at det løsner så bare drar du det vekk fra døren. OBS! Husk på at det sitter en vaier til dørhåndtaket, ledninger til høytalere, automatiske vinduer og sidespeilene der. Så ikke dra den for langt ut. For å montere trekket gjør du bare det samme i motsatt rekkefølge: Koble til ledninger og vaieren, pass på at pinnen til dørlåsen kommer inn i hullet sitt så bare dytter du på plass trekket og skrur fast skruene. Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeah2k Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Tusen takk for hjelpen, får prøve meg frem imorgen:D hvis jeg sliter spørr jeg litt til jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeah2k Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 nå har jeg fjernet tre skrer, en oppe til venster og en oppe til høyre og en på innsiden av håndtaket, men det er ikke en fjerde skrue der og dørtrekket vil ikke av! noen som har noen ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 på dørene foran er det 5 skruer, 2 på siden og 1 til dekselet ved dørhåndtak, også må du dra ned det dekselet så finner du 2 skruer til ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeah2k Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Flott:D fant det ut nå, tusen takk. Jeg skal bytte fra de orginale høytalerne til Focal 130 CVX, de orginale var det tre skruer som festet, de nye fire. hva gjør jeg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 man må ha en overgang eller lage noe coustom ;) overgang Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Altså 4" til 5.25". Da må du ha adapter. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg