ThaBoZZ Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Noen som har en "ok" frontrute til en golf 2 liggende eller kansje vet hvor jeg kan få dette billig? Skal bytte frontrute på min 1985 Golf II 1.6c ettersom den jeg har har en sprekk over hele ruten. Har mulighet til og få en ny en til 1500-1700kr inkl montering men hvis jeg kan slippe unna med under en 1000 lapp for en "ok" rute uten sprekker e.l så gjør jeg heller det. Så hvis noen i oslo/akershus omeråde har en delebil e.l med en grei frontrute er det bare og si fra hvis du vil kvitte deg med den :) Så norsk bildelesender skulle ha 300-400 for en brukt frontrute... Mvh ThaBoZZ :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Omtrent alle har jo en glassknusse forsikring innebygget i forsikringen sin og betaler bare en egenandel. Skaff deg ny - så får du med soting øverst også ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Ja men er det at jeg kan få nye med stripe utenom forsikringa for 1500-1700kr. Da får jeg ikke tatt det på forsikringa... men tenkte kansje jeg kunne slippe unna litt billigere ;) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Ja men er det at jeg kan få nye med stripe utenom forsikringa for 1500-1700kr. Da får jeg ikke tatt det på forsikringa... men tenkte kansje jeg kunne slippe unna litt billigere ;) Da jeg bytta rute på en av bilene mine på glassforsikringen, fikk jeg vite at jeg kunne velge spesiell toptint om jeg ønsket, men da måtte jeg betale mellomlegget selv. Kunne egentlig få akkurat den ruta jeg ville, det ble en sak mellom meg og bilrutefirmaet. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 vwgolf2 ga 250kr for rute på hoggern, om jeg ikke husker feil.. koster jo ikke allverden :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 spør g60turbo her på forumet, han skaffer bilglass. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 PM sendt ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg