Dagitronder Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Etter et tilfelle der batteriet ble helt flatt og jeg brukte startkabler for å få liv i bilen igjen, har jeg desverre problemer med kjørecomputeren. :doh Den fungerer, men det er nå slik at hvis jeg parkerer over en viss tid (ca 2 timer) så nullstiller kjørekomputeren seg. Minnet slettes. Feks gjennomsnittlig kjæreforbruk og slik nullstilles uten at jeg benytter "reset" knappen. Har prøvd å frakoble minuspolen på batteriet for å nullstille, men hjalp ikke. Noen andre gode råd?? Kjørekomputer fungerte helt fint før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversn Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 har hatt samme problemet med min, etter jeg byttet batteri på bilen. snakkes med noen på møller om det, og de mente at det var ledningen på memory som ikke var koblet til batteriet mitt lengre, finner ingen ledning som kan tyde til å ikke være koblet til. men kan jo også hende jeg er ganske blind:P Siter 2001 Volkswagen Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg