Gå til innhold

Erfaringer med Bildesign ?

Ranger emnet


_s90r_

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med http://www.Bildesingn.no ?, Har hatt hyggelige samtaler på tlf med fyren som styrer denne sjappa. hvirket seriøst, han har fått inn motoren jeg skal ha og selger med garanti og bare vellstand. han skal sende denne til meg meg nor-cargo å da må jeg forhåndsbetale greia. Hva kan jeg gjøre for og selv være sikker på at jeg ikke skyller 20tusen i dass?

 

håper på fornuftige svar. :)

Mvh Adrian

 

Volvo 245 Turbo 81

Polaris RMK 155" 600Ho 07

Massey Ferguson 4355 03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen erfaring, men føler meg litt skeptisk til denne siden.

- Amatøraktig nettside.

- Ingen organisasjonsnummer?!

- En del skrivefeil på siden.

 

Mitt råd: Kjøp motor, men ikke forhåndsbetal. Skriv under på at han får pengene når du har varen i hånden, eller at du betaler 10 % på forhånd eller noe lignende...

 

BTW, du skrev feil i linken :)

www.bildesingn.no
Endret av CivicLars

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. ja min eneste skepsis er at han sier jeg skal forhondsbetale..

 

Siden virker noe jalla, men kan kan sikkert være seriøse for det.

Ingen erfaring men noe jalla nettside som sagt..

 

Som sagt; aldri forhåndsbetal varer...

 

Ja, og det at han ikke har noen organisasjonsnummer tviler jeg på at det er et selskap...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt; aldri forhåndsbetal varer...

 

Ja, og det at han ikke har noen organisasjonsnummer tviler jeg på at det er et selskap...

 

Alt er i orden herr Civic.

 

Organization Name..........: BILDESIGN Natalya Lundberg

Organization Number........: 985322163

 

Bare å handle. Bare gode erfaringer med dem.. Forskuddsbetaling er helt normalt i disse dager. Du har angrerett også siden du handler fra firma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er i orden herr Civic.

 

Organization Name..........: BILDESIGN Natalya Lundberg

Organization Number........: 985322163

 

Bare å handle. Bare gode erfaringer med dem.. Forskuddsbetaling er helt normalt i disse dager. Du har angrerett også siden du handler fra firma

 

Nei, jeg sier ikke noe negativt. Har ikke noe forhold til dere, men hvis dere er et seriøst og ordentlig selskap burde dere (som alle andre selskap) oppføre organisasjonsnummer på nettsiden deres.

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår