heljo Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Eg har ein 2000 mod 1,9 tdi, 115hk. Har no vore på ferie med campingvogn, og ein morgon såg eg på køyrecomputeren at den drakk 2,6 liter på mila i ein liten motbakke, samtidig som eg syntest den drog dårlegare. Tidlegare har den brukt maks 1,9 på mila i bratte motbakkar med vogna på. Bilen går heilt greit til eg møter bakkar, då skjer det noko rundt 2000 omdreiningar. Det var akkuratt som om den slappa av litt, men viss eg klarte å få den opp på 2100 omdreiningar, tok den seg oppatt. Når eg køyrde siste etappe heim her på vestlandet, var problemet der endo sterkare, eg klarte ikkje å halde farten i motbakkane. Der eg har køyrt i 90 tidlegare, klarte eg no 75, og bilen "mota" på ein måte. minna litt om ein moped med feil blandig.Feilen kom plutselig, og har blitt verre. Nokon tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Bilen har ikke bare blitt daukjørt da? Jeg merka forskjell på min etter 6-7 timer med pen kjøring med henger og full bil.. Da orka den ikke like mye.. Men så jaga jeg den litt uten henger og full bil, da var den som før igjen.. Vet ikke om det er det som feiler din, men kna jo være det? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Egr? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 bilen var nok, faktisk, daukjørt før eg la ut på tur med vogna. No er den ein rakett i akselerasjon, men fått dette problemet her istadenfor. Minnar litt om at vakumslangen til justering av eksosdelen i turboen er av, men det er den ikkje. EGR ventilen er blokkert, og har vore det i 6 år, så det bør ikkje vere den som gjer det. Men takk for alle tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 har vært bort i dette i en 2004 mb e220cdi.. da var det mye det samme som du nevner.. etter et par mnd måtte bilen på en Turbo bytte.... den røyk.. hva er km.stand på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet August 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 km er 273000, skifta turbo rundt 185000, monterte ein brukt då. Men det var ikkje samme symptoma då, då gjekk bilen i nødmodus viss eg prøvde å få litt fart på den i motbakke. trur kanskje eg må få ein diagnose på dette, men er vel lang ventetid hjå møller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 nye opplysningar, kanskje nokon veit meir då? Viss eg girar ned før bratte bakkar, og held den over 2400 o/min, held eg farten fint opp bakken. Er eg under 2400, misser eg fart, ingenting å hente liksom. Eg har og problem med å ta bakkestart, spesiellt med campingvogna på, men er mykje tyngre å ta igang utan vogn og. Eg treng tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Vil tru det er massemåleren som er gåen. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 trur du det er massemålaren, eller har du erfaring som tilseier at det er den? Har skifta den tidlegare, men då var symptoma heilt andre. Då gjekk bilen i nødprogramm når eg såg ein motbakke. Det einaste symptomet som er litt likt, er at viss eg har bra turtal før bakkane, klarar eg å halde farten oppe. Hmm, kanskje du har rett...:hmmmmmmmmm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Fattern's Passat hadde gåen massemåler. Den gikk rett og slett ræva. ikke noe andre varsler. så det ikke på vagcomen heller. Men etter å ha bytta var den sprek som ei loppe :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Eg må prøve å få lånt meg ein massemålar ein dag og prøve dette! Takk for hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg