svortevik Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Skal bytte bærearmer, bremseskiver og klosser, men har ikke verdens største erfaring med å skru på biler og er derfor ute etter en bra "mekkebok" til denne bilen som kan hjelpe meg på vei. Har dere noen råd å komme med her? I tillegg så lurer jeg på hva andre deler en bør bytte samtidig som jeg skal ta bærearmene, bremseskiver og klosser? Hva slitedeler er da naturlig å ta i samme slengen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 I en Haynes-bok finner du det meste på forklaringer og tips til skruing på din bil. Boka finnes også til Passat. Du finner boka på biltema, mekonomen og andre bil-butikker. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Haynes er bra. Bytt det du må bytte. Jeg er av den oppfatninga at en bytter ikke ting bare for å bytte. Deler er dyrt! Og om man bytter ting som ikke er ødelagt gjør jo bare at du vil få mere utgifter på det innen kortere tid. Mvh Magnus Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 jeg har en til salgs om du vil kjøpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg