Gå til innhold

vw golf I cabriolet

Ranger emnet


golf fan

Anbefalte innlegg

hva kan det være at bilen starter på giret (tom for strøm)

og når du gir litt gass etter den har fyret så stopper den er snakk om to tusen omdreininger, når den kveles av seg selv???

 

setter inn nye plugger også får vi se hva jeg gjør i morra

Die Aller Vaerste (DAV)

( ) 1986 Mazda 323

( ) 1986 golf tweiser

( ) 1988 toyota carina II

(X) 1991 golf mk 1 karmann cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har brukt litt tid på å lese det du har skrivet. Om jeg skal gi deg noen hint, så drit i all stæsj til selve bilen er klar. Stereo, lykter, felger, grill osv trenger du jo ikke før bilen er sveiset og lakkert. Om du sandblåser denne bilen din, blir det noe igjen da eller? Vil tro han som pusset opp denne bilen lo godt da han solgte den. Og som andre har sagt, så er ikke denne bilen verdt noen ting sånn som den står nå.

 

Ønsker deg lykke til med prosjektet, og håper dette kan bli en bra bil:)

 

 

 

Det var min bror som eide denne bilen før meg og brodern kjøpte den på auksjon

Die Aller Vaerste (DAV)

( ) 1986 Mazda 323

( ) 1986 golf tweiser

( ) 1988 toyota carina II

(X) 1991 golf mk 1 karmann cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var min bror som eide denne bilen før meg og brodern kjøpte den på auksjon

 

Ja, jeg leste det. Så jeg tenkte mest på de som hadde pussa opp bilen en gang i tiden. Han som virkelig hadde rotet det til med masse sparkel. Bruk tiden og gjør en ordentlig jobb er min mening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det jeg skal.... men vet ikke om jeg skal få en som lakkerer til å lakke den eller om jeg gjør det selv.....

 

Sett den bort til en lakkerer!!! Prøver du selv, så angrer du når du ser resultatet. Og verdien på bilen er lik null!!! Hør deg litt om på priser. Nå vet ikke jeg hvor høyt du setter standaren, men jeg anbefaller å sett bort både pussing og lakkering. Pusser du selv og det er for dårlig så blir det synlig selv etter lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for alle deler, bilen blir lakket til våren, har fått lånt "lakkgarasje" og alt jeg trenger utenom lakk, så da skal jeg finne det, men tror dere at jeg burde legge inn mere flake i lakken noen store og noen små?

Die Aller Vaerste (DAV)

( ) 1986 Mazda 323

( ) 1986 golf tweiser

( ) 1988 toyota carina II

(X) 1991 golf mk 1 karmann cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår