GOLF/TIC Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 noen som veit om bunnpannene på en 1.6td og 1.8 gti har samme bunnpannene..??og om jeg kan ta olje trykket fra samme plass som d er gjort fra dieselen?? Turbo ruler gata:) Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 skal passe rett på den bunnpanna ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 thanx:) hadde jo bare vært å sammenligna da men..for jeg må ha returpluggen fra turboen som står på den panna..gidder ikkje å begynne å sveise over.hehe Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 å dei som lurte på om ka ej meinte med oljetrykk på første tråden så meinte ej oljetrykket til turboen..for der er det tatt fra oljekjølern på filteret..men jeg har ikkje sånn oljekjøler..eller er det bedre å ta d fra der oljefølern står på siden av blokka..får man kjøpt et t-stykke??eventuelt pris?? Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg