PiNkAnGeL Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Driver og leter etter de perfekte tåkelysene til bilen min.. Vil ha noen små, runde.. Noen som vet hvor jeg finner det? Siter VW polo 1996 (nye prosjekte mitt) VW passat 1990 2.0 GT 16v stv Chevrolet Monte Carlo Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 hva med å modde inn led striper ? eller noen som ligner på s6 sine? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PiNkAnGeL Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Hehe.. Har faktisk tenkt på det.. :) Så da er det bare å lete.. :) Igjen.. Siter VW polo 1996 (nye prosjekte mitt) VW passat 1990 2.0 GT 16v stv Chevrolet Monte Carlo Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garberg Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 jula i trondheim har småe runde, ligner litt på 3bg sine tåke lykter, linser i lyktene, kostet 499kr tror jeg, hadde disse på min gamle golf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garberg Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 gå inn på jula.se så ser du de, der det står søk skriver du 602062 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg