sound Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Trenger litt hjelp til hvordan jeg burde koble dette. Har en soundsplinter rl-p 12 D2 og denne forsterkeren: http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=15528 Sub'en har oppgitt 500-1000 w rms. Jeg lurer på om jeg burde seriekoble så den blir 800w i 4ohm eller tror dere den kan klare 1500w i 1 ohm ? Den står i en lukket kasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Kjør i 1ohm, og bruk ørene dine, så går det helt fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Prøv seriekobling. Det ser ut som om forsterkeren kan klare å levere nok effekt om det skal bli nødvendigt. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sound Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Det var 2 forskjellige meninger, neste mening går jeg for :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg