mortenwb Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Hallo! Ser det er flere som har en leppe under støtfanger forran på de bilene, er det fra Golf 3? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Det er som regel ei gti leppe fra g3 ja,med denne så blir det ei glipe inn mot hjulbuene på hver side.bruker du leppen fra tidlig vento vr6 så blir det en liten åpning på midten foran som kan dekkes med en bit fra ei ødelagt leppe. Kan å bruke leppe fra seat toledo. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Det er som regel ei gti leppe fra g3 ja,med denne så blir det ei glipe inn mot hjulbuene på hver side.bruker du leppen fra tidlig vento vr6 så blir det en liten åpning på midten foran som kan dekkes med en bit fra ei ødelagt leppe.Kan å bruke leppe fra seat toledo. Takker for svar! Nå som polakkporscha er eu-godkjent så får man pimpe den litt :) Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 jeg mener å ha delenr til leppene som er mest brukt på b3/b4 passaten liggende på maskina hjemme.kan sikkert legge de ut her om du er int. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 jeg mener å ha delenr til leppene som er mest brukt på b3/b4 passaten liggende på maskina hjemme.kan sikkert legge de ut her om du er int. Sleng ut :D Bestillt nye lykter nå, så må bare få bestillt justerbart senkesett + spacere/adaptere av håkon, G3 GTi leppe så blir det bra :) Ikke mange som har gidda pimpe b4'n så får prøve litt Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Det er noen som orker å pimpe de, sett Rolfsburg? det er en strøken b4. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Det er noen som orker å pimpe de, sett Rolfsburg? det er en strøken b4. Sett, felger + emblemfri grill + skamsenk + euro blinkers. Kul den! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 min blir herlig når den er ferdig engang iløpet av høsten.er ikke mye som er igjen av den bilen jeg kjøpte. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 min blir herlig når den er ferdig engang iløpet av høsten.er ikke mye som er igjen av den bilen jeg kjøpte. Hehe, har lest igjennom tråden din. Blir bra den når den blir ferdig :) Kvitta meg med min passat i dag, å skaffet en ny, en STV dennegang :) Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 En kompis av meg har handlet seg ei seat leppe,han å har facelift passat.leppa hans skal komme i neste uke.kan legge ut bilde om ønskelig. Hehe, har lest igjennom tråden din. Blir bra den når den blir ferdig :) Kvitta meg med min passat i dag, å skaffet en ny, en STV dennegang :) Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 En kompis av meg har handlet seg ei seat leppe,han å har facelift passat.leppa hans skal komme i neste uke.kan legge ut bilde om ønskelig. Gjør det! Tenkte ikke påkoste min så mye , bare få på justerbart senkesett, noen 14-15" kule hjul å mulig en emblemfri grill Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg