Gå til innhold

"Leppe" på Passat 35i/B4

Ranger emnet


mortenwb

Anbefalte innlegg

Det er som regel ei gti leppe fra g3 ja,med denne så blir det ei glipe inn mot hjulbuene på hver side.bruker du leppen fra tidlig vento vr6 så blir det en liten åpning på midten foran som kan dekkes med en bit fra ei ødelagt leppe.

Kan å bruke leppe fra seat toledo.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel ei gti leppe fra g3 ja,med denne så blir det ei glipe inn mot hjulbuene på hver side.bruker du leppen fra tidlig vento vr6 så blir det en liten åpning på midten foran som kan dekkes med en bit fra ei ødelagt leppe.

Kan å bruke leppe fra seat toledo.

 

Takker for svar! Nå som polakkporscha er eu-godkjent så får man pimpe den litt :)

Opel Zafira DTI m.div mods

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener å ha delenr til leppene som er mest brukt på b3/b4 passaten liggende på maskina hjemme.kan sikkert legge de ut her om du er int.

 

Sleng ut :D

 

Bestillt nye lykter nå, så må bare få bestillt justerbart senkesett + spacere/adaptere av håkon, G3 GTi leppe så blir det bra :)

 

Ikke mange som har gidda pimpe b4'n så får prøve litt

Opel Zafira DTI m.div mods

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min blir herlig når den er ferdig engang iløpet av høsten.er ikke mye som er igjen av den bilen jeg kjøpte.

 

Hehe, har lest igjennom tråden din. Blir bra den når den blir ferdig :)

 

Kvitta meg med min passat i dag, å skaffet en ny, en STV dennegang :)

Opel Zafira DTI m.div mods

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg har handlet seg ei seat leppe,han å har facelift passat.leppa hans skal komme i neste uke.kan legge ut bilde om ønskelig.

 

 

Hehe, har lest igjennom tråden din. Blir bra den når den blir ferdig :)

 

Kvitta meg med min passat i dag, å skaffet en ny, en STV dennegang :)

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg har handlet seg ei seat leppe,han å har facelift passat.leppa hans skal komme i neste uke.kan legge ut bilde om ønskelig.

 

Gjør det!

 

Tenkte ikke påkoste min så mye , bare få på justerbart senkesett, noen 14-15" kule hjul å mulig en emblemfri grill

Opel Zafira DTI m.div mods

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår