Big-Z Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 jeg har ratt nav til Golf '81-'88. trenger til Passat '88-'96. (samme som på Golf 3) noen som kunne tenke seg å bytte? Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Unskyld for at eg ødelegger tråden din. men golf 3 nav og ratt passer da på passat ? Hvordan er det med airbag da? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 jeg har momo ratt i en Golf 2 nå, har kjøpt meg Passat og vil flytte over rattet, og da trenger jeg ett annet nav.... tenkte kanskje noen ville bytte med meg så jeg slipper å ut med 500,- for ett nytt nav.... jeg har ikke airbag så det er ikke noe problem, men det er ikke ulovlig å fjerne den.... (var det det du mente?) Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 var om det var lov å fjerne den ja. da kan jo eg og skifte da, ligger vel bare i rattet den balongen.. Slitan med passat da Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Airbag er ulovlig å fjerne, var nå jeg skråsikker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 trur det går greit fjærne. nav kosta no ikkje sjorta, høyr på mekonomen og liknade, treg ikkje være momo. det meste passar vel omvarandre.. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Min bror fikk nå godkjent sin Golf III GTI med Momo ratt på biltilsynet (i vognkortet) , og han hadde airbag i det gamle rattet! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Darkstar Min bror fikk nå godkjent sin Golf III GTI med Momo ratt på biltilsynet (i vognkortet) , og han hadde airbag i det gamle rattet! Noen steder godkjenner biltilysnet det å noen steder ikke. Er vel bare sånn det er. Er ikke 100% sikker på reglene, men har hørt det ikke er lovlig å fjerne airbag. Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Big-Z jeg har ratt nav til Golf '81-'88. trenger til Passat '88-'96. (samme som på Golf 3) noen som kunne tenke seg å bytte? synd denne posten kom nå... solgte nettopp ett nav til golf 2 etter 88 SI ifra om du skal selge det.... jeg trenger ett til golf 1 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg