nmork48 Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 (endret) Legger ut en liten tråd om min bil her for synspukter og forslag til mods :) Hentet bilen i stavanger Da var den rullet 62 000km Voksenkjørt Helt strøken Utstyr: Full S-line Quattro Sort taktrekk Sound system 10 høytalere 6 Trinns girkasse Lyspakke El-korsryggstøtte El-ruter Xenon Strømutak i baggasjerom Airbag-deaktivering passasjerside Isofix-feste Avtakbart hengerfeste Dekkreperasjonskit m/kompressor Sportseter Delskinn Midt armlene foran og bak Førerinfosystem 2-soners klimaanlegg Farget glass Ting som er ettermontert: Chip Coiler med "R" betegnelsen Rns-e Navi Plus Bluetooth handsfree Xenonmach i grøftelys, langlys, parklys Ting som kommer i nærmeste fremtid: N75H-ventil Cruisekontroll Xenon i langlys ,6000k BSR Opti Flow luftfilter Ting som er aktuelt til Våren/Sommeren: Soting av ruter 20%, 35% sideruter foran Felger Vertini hennesey Senke skåler foran BSR Sportflow eksos Øyelokk Ryggekamera Lakkere liten skade på sideskjørt og fremfanger Bilder av bilen slik den er nå: Og her er felgene jeg kunne tenke meg i 19" Endret Oktober 15, 2009 av nmork48 Siter Tysk kvalitet! -Audi A4 TQ S-line -Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt- -Bmw 320i 2.0 1999 -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 kjempe fint bil.. akkurat slik bil jeg ser etter i disse dager.. Kan jeg spørre om hvor mye du gav for den? send gjerne en pm hvis du ikke vil oppgi pris her.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Nydelig :D Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmork48 Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 260 000 Siter Tysk kvalitet! -Audi A4 TQ S-line -Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt- -Bmw 320i 2.0 1999 -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Nydelig bil! Skulle jeg hatt meg en B6, måtte det blitt noe slikt. Ang. problemet ditt, så har jeg svart deg i den andre tråden. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmork48 Skrevet September 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 (endret) Da har jeg fått gjort litt smått med bilen min: xenon-mach i grøftelys og langlys, samt att jeg har led-pærer liggene i garasje klar til montering, så har jeg byttet ut concert-spilleren med rns-spiller, kjøpte hos en på finn.no som driver privatimport og selger strøkne spillere med monterings-kit, anbefaler den karen, super service! Jobben med montering ble utført av Bassbrothers i Fosnavåg da jeg er ny på Audi og rett og slett ikke turte å demontere halve inventaret i bilen selv:-p men resultatet ble uansett veldig bra! Legger ut bilder av hvordan det ser ut med spilleren i senere, tilfeldigvis noen lurer på å gjøre dette selv Ser det er veldig sjelden med disse spillerne i bensinutgaven av a4 b6, finner vertfall ingen på finn.no Neste prosjekt er å lage til bluetooth handsfree til spilleren, pakken ligger på postkontoret Og etter det blir det ryggekamera, toning av ruter Endret September 20, 2009 av nmork48 Siter Tysk kvalitet! -Audi A4 TQ S-line -Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt- -Bmw 320i 2.0 1999 -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 260 000 samme som jeg betalte Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg